31. mars 2008

Jeg skulle ønske...


... jeg kunne dele med dere den frydefulle fuglekvittringen jeg hører utenfor stuevinduet nå. Jeg skulle også ønske at jeg kunne gi en god beskrivelse av lydene, eller i det minste si hvilke fugler det er (for det må være mange ulike slag!). Men det kan jeg ikke, det får jeg lære meg! Det eneste jeg kan si er at det er helt vidunderlig å høre på, og forhåpentlig opplever dere noe liknende der dere er!? Det jeg kan gjøre er å dele noen bilder med fugler som jeg er litt småforelsket i. Kunstneren er Tamar Mogendorff! Jeg skulle ønske jeg hadde noe slikt her hjemme, eller et snev av slik kreativitet og ferdigheter. Selges bla. på Enfant Terrible. Anbefaler å besøke hjemmesiden, hvor man kan se at Mogendorff også lager andre tøydyr, som disse:

14 kommentarer:

Tove sa...

Så utrolig stilige bilder!! Skulle gjerne ahtt en sånn vegg jeg

klem

micano sa...

hehe helt fantastiske skapninger.. jeg likte såååå godt hjorten!!! gleder meg til jeg blir mamma en gang!
fikk også noen ideer til k&h.. hihi ..

love

Anonym sa...

Her kvitrer heldigvis fuglene også. Utrolig flotte fuglehusene.

Håper at det er greit at jeg har lagt linken din i bloggen min.

Ha en flott vårdag!

Dans på roser... sa...

Åh! Så skjønne bilder!
Nydelig!!!

Ann Helen sa...

Så stilig det var! Takk for estetisk inspirasjon på bloggen din:D

Sarah sa...

Så nydelige dyr, spesielt uglene! Jeg har lyst på en til rommet mitt, hehe:) Bra blogg forresten, mange fine interiørbilder ;)

Eiriksmamma sa...

hei

Marianne sa...

Du er kjempeflink til å finne inspirerende bilder. Disse var SÅ fine! Her er det også en glimrende vår-dag i dag, deilig!
Hilsen Marianne

Bo med Lena sa...

Vet du hva...akkurat edt tenkte jeg på idag også. Når jeg skulle gå kveldsturen med hunden vår kvitret det så utrolig! Da tenkte jeg...nå har våren kommet!! Så herlig:)

Fuglekassen var kjempesøte!

Tante Mimmi sa...

Du er sååå ram på å finna ting!
Herlegt inspirerande!!:)
mmmmmmm! God veke!

Solveig sa...

blir så glad av å være inne på sidene dine, for jeg ser at vi har det samme utgangspunktet for design:):)

eeeelsker de fugleburene!!

Anonym sa...

Oh, those are lovely!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Fine fuglehus og masse gøye stoffdyr!
Så noen søte fluesopp inne på ene linken også.
Kos deg med fuglekvitter!
:O)

Anonym sa...

I??ll right away clutch your [url=http://www.pascherlongchampsac.eu]sac de voyage longchamp pas cher[/url] rss as I can't to find your e-mail subscription link or newsletter service. sacs à main longchamp pas cher [url=http://www.pascherlongchampsac.eu]sac longchamp kate moss pas cher[/url] , Do you've any? Kindly allow me recognize so that I could subscribe. Thanks.