17. mars 2008

påskepledd


I dag har jeg vært en tur på IKEA. Der kjøpte jeg blant annet et Polarvidde-pledd. I går klippet jeg litt i filt, og noen av fuglene som da ble skapt har landet på pleddet. (Det var sikkert fordi fleecematerialet minnet dem om moren deres). Nå skal jeg sette på kaffe, krype opp i sofakroken og holde dem med selskap. Så deilig med påskero og solstråler inn vinduet!

Eng.: I've made me an easter blanket! Today I bought the Polarvidde throw at IKEA, and some birds that I cut out yesterday landed on it. I'm going to keep them company on the sofa, as soon as my coffee is ready!

3 kommentarer:

Eiriksmamma sa...

Jeg skulle gjerne sittet sammen med deg i sofakroken - og nydt påskekaffen - mammakos.

mali-mo sa...

Så moro med påskepledd da! Kjempeide, aldri sett noen som har hatt det før. Også så søte kyllinger! God påske!

Tonita sa...

Det pleddet gir super påskestemning.

Ellers vil jeg bare si at du tar fine bilder.

God påske!