18. mars 2008

Drew og jeg

Domino Magazine's nettsider kan vi se at Drew Barrymore har et spiselig grønt kjøkken på jobben. Syntes det var så utrolig fint! Mitt er også litt grønt, hvertfall detaljer som stolene, mønsteret på gardinene m.m. Nå har jeg dessuten nytt grønt kjøkkenhåndkle og klut, eggeglass med hjerter og et "profesjonelt eggelys" (jfr. mine egne i tidligere innlegg). Og jeg er fornøyd! Men det er jo inspirerende å se hennes, og alltid fint å drømme litt...Vi har altså noe felles, Drew og jeg, men min grønnfarge er litt skarpere -mer vårlig og frisk velger jeg å si. Drew har dog fått hjelp av Ruthie Sommers, som jo faktisk er proff. Det kan vi blant annet se av dette fine her.

7 kommentarer:

Camilla Jørgine sa...

Du e ram på å oppdatere bloggen din,Kristin, og det like eg veldiggodt :o)
Riktig god påske med påskelys og varme fra det utrulig søte teppet! Du e så flink!
Klem Camilla

kreakris sa...

Så fine eggeglas! Dei likte eg kjempegodt. Grønn er ein god farge, einig med deg der. God påske!

frk. vims sa...

mmm spiselig kjøkken? organisk maling da eller?
det var iallefall stilig!
jeg er også veldig glad i grønt, men mitt kjøkken er lyst med brune detaljer, brune fliser (ganske lekre...jeg som valgte ut ;)og ei lekker stelton kanne i matt sjokoladebrun. me like a lot!

ønsker deg og krusemann ei god påske!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Eggeglassene var kjempeskjønne!
Det er vårlig i fint med grønne innslag.
Stilig det bilde du tok av trestammen på et tidligere innlegg.
God påske!
:O)

mali-mo sa...

Er litt koselig å se et kjøkken med farge på veggene også, selv om jeg neppe noengang kommer ut av min hvite periode...den har jo vart endel år etterhvert. Men man kan vel bli begeistret for ting hos andre for det?

mali-mo sa...

Hei! Award til deg på siden min (smil).

Dans på roser... sa...

Hei!
Jeg har akkurat snubla inn i bloggen din. Så fin den er!
Jeg liker måten du skriver på, litt snert og med en dæsj personlighet.
Du har en åpen blogg, jeg liker den!
Jeg har en mer anonym en. Men deler ganske mye av meg selv, mine verdier osv.... men viser altså ikke bilder av meg og mannen, men barna våre dukker opp, med navn som knerten, den største bukkene bruse osv....
Vi får gjøre som vi er komfortable med noen og enhver. Jeg kommer gjerne tilbake hit igjen! Ha en fin påske, fru Kruse =)