6. aug. 2008

Orden i sakene (takk, IKEA) !

Jeg (og ca. resten av hovedstaden?) var på IKEA i går, for i dag skal vi rydde! Vi har ikke mindre enn 3 boder (2 i kjeller + 1 på loft)! Deilig! Men, blir jo fort kaos.... Heldigvis har IKEA hyggelige og billige hjelpmidler til jobben! Likte spesielt godt skittentøysekken "Vacker" som jeg kan bruke i stedet for de store "plastikk" (som jo IKEA også har, og de er greie nok). Men tøyposen var så mye koseligere synes jeg, skal bruke de til ekstradyner, sesong klær/sko og andre løse gjenstander. Og så er jo eskene "Pappis" til kr. 5,- veldig kjekke! De har vi maaange av, og bare skriver innholdet på med tusj! Ja, IKEA, hvor mye får jeg for denne reklamen?

PS: Ikke lenge til den nye katalogen kommer. Innrømmer at jeg synes det er artig å kikke i den!

10 kommentarer:

Merete sa...

Ingenting er bedre enn Ikea når det kommer til oppbevaring (og å ende opp med en haug småting man bare "MÅ" ha), hehe. Jeg var selv en tur på ikea i går, og i dag blir det kjellerbod rydding på meg også faktisk.

Lykke til! ;)

My home is my Castle sa...

Ja Ikea KAN virkelig dette med oppbevaring...
Og ikke minst til overkommelige priser ;)

Jorunn sa...

Ja skal man rydde er det lurt å gå til Ikea! De har mange lure og billige løsninger :0) Tøyposen var veldig fin!!

NIB sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Solveig sa...

hei du! vi var faktisk på ikea i går vi også, men på westerdals og lanseringen av katalogen. (siden vi driver nib ble vi invitert tror jeg, ble ganske paffe, men gøy var det:)

vi driver en liten oppussing på flittiglisene, og så har vi tenkt at vi har lyst å lage noen knapper (du vet sånne som står i margen en kan trykke på) for de bloggene vi liker aller best, og føler vi har blitt gode "bloggevenner" med. er det greit for deg at vi lager en sånn knapp til deg, vi bruker bare headeren din som utgangspunkt? IKKE sånn at du må lage tilbake, vi vil bare friske opp blogglayouten vår:):)

Åshild - prydeligbloggen sa...

Tusen takk for award! Nå har vi skjønt hvordan vi skal gi den videre :)
hilsen prydgirlsa

mali-mo sa...

"Slippet av IKEA katalogen skaper en kunstig stillhet i huset i noen dager" har mali-mo mannen en gang uttalt. Say no more ;)

Dans på roser... sa...

Ja, hva skulle vi gjort uten IKEA???
Gleder meg storveis til katalogen kommer, faktisk ja.... !
Blir inspirert, syns de har så smarte/geniale romløsninger og systemer.

Du har så "spretten" og fin blogg! Liker det. =)

Kathrin.

Solveig sa...

takk for at vi får knappe:) det var gøy på ikea, aller morsomst var egentlig stylistene(hår, sminke). de lever i en verden jeg skulle likt å besøkt en time en gang i mnd, hehe.

Solveig sa...

STORT ps: hold av den 16. da blir det bloggetreff!!!