15. aug. 2008

Ett års bryllupsdag




På mandag, den 11.08.08, feiret vi ett års bryllupsdag. Jeg stod papirbrud!!! Det var overraskende stor stas! Kjente noe av bryllupsbruset!(Papirdukke-brudeparet fant jeg her. Ellers prøvde jeg å finne noen litt "anonyme" av oss...)! Dagen ble så behørlig feiret at jeg ikke rakk å dokumentere det da (og dagene etter bare forsvant -de siste feriedagene er visst de travleste)! Det var så koselig og rørende å mimre fra eventyrdagen vår. Vi så noen av filmene, og spiste på ekstra fin restaurant! (Gifteringene, som synes på bilde nr. 2 designet vi med hjelp av Lorange Design. Har også forlovelsesring derfra, koselig med helt personlige ringer -særlig siden det var Krusemanns idé!) Siden det var papirbryllup ga jeg brudgommen min en gave i papir, nemlig en "Kjärleksförklaring".

"En kärleksförklaring är fyll-i-boken för par, där minnen, känslor och tankar kring förhållandet står i fokus. Här finns plats att dokumentera det första mötet och hur allt kändes då, hur vardagen ser ut just nu och vilka drömmarna för framtiden är."

Nå er det Krusemann sin tur til å skrive i den. Så skal den oppbevares sammen med bryllupsalbumene m.m. Og slik ser "Kjärleksförklaringen" ut:

5 kommentarer:

Klarafina sa...

Gratulerer til dere begge!
Det var en super bok. Visste ikke om at det fantes slike bøker. Takk for tipset!
Ha en fin helg og ta godt vare på hverandre!

Siv sa...

Kjempeflotte bilder og en nydelig fin presang du fikk av din kjære :)
Gleder meg til vi en gang skal giftes
Til lykke på etterskudd
*Siv*

prinsesselinn sa...

Gratulerer med overstått bryllups dag.
Kjempefine bilder.
Øndker deg en fin helg.

Vibeke sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen(på etterskudd).Kjente det kriblet litt i magen da jeg så bildene av dere siden jeg skal stå brud neste høst selv :0)
Super-duper bok!

God helg.

Meg sa...

Gratulerer med 1 års bryllusdag :)
Stas å feire !!

Ha en kjempefin søndag.
Lorange design har masse fine smykker ;)