17. aug. 2008

Aper -til kjeler eller kjoler?


Jeg snek meg med på bloggtreff i går, selv om jeg ikke fikk vært med fra starten! Takker de søte bloggerne Alvorada, Fru Pink, Fru Vims, Storeflittig, Krabat og Butterfly for koselige timer i byen! Vi var litt rundt i butikker og på café! Kos!!! Det kommer nok mer dokumentering av treffet i deres blogger også!? Vi var blant annet på Designtorget. Der så jeg noen "flate aper" i tre. Jeg tenkte: "Hmmm... Bordskånere?" Vi var enig om at de kanskje var litt store til det, til en kjempestor Pølsekjele kanskje? Så, i en liten pause i dag skulle jeg søke på "treapene" til Rosendahl, da så jeg gårsdagens aper igjen -i sitt rette element!!! Ha ha ha!Det er nok heller til kjoler! Kleshengere til barneklær. Og da likte jeg de i grunnen bedre! Har selv en liten ape til krok i stål (kanskje den titter inn her en dag...?). Nå vet vi det, jenter!

Her er apekattene jeg skulle søke opp. En klassiker designet av Kay Bojesen. Ønsker meg!

8 kommentarer:

Ann Helen sa...

Hehe, ja jeg syntes de var litt store å sette kjeler på, men man kan jo aldri vite ;-) Finere som kleshengere da!! Kjempekos å møte deg!!

alvorada sa...

Takk for sist! Veldig hyggelig å møte deg :) Godt du fikk løst apemysteriet, de var veldig søte som kleshengere da! :)

fru vims sa...

heia.

takk for sist ja. Det var kjempehyggelig at du tok deg tid til å treffe oss!! :)

Gratulerer så mye med ett år også! Det hadde jeg ikke fått med meg... :S

Venninna mi ble glad for skåla ja, og samboeren ble veldog glad for innholdet som kom oppi senere på kvelden. Kosa seg veldig med peacemerker og annet GODIS :)

de apekleshengerne kan jo brukes som bordskånere også...om man har mange kaseroller så kan man jo bruke én ape? i stedet for to eller tre kjedelige bordskånere???

Lykke til på jobb i morgen! :)

Tone Yvonne sa...

Halloen :o)

kleshengere....ja nettopp
(- det skjønte jeg jo med en gang, da......NOT) ;-D

Kjempekoselig å treffe deg!!

Håper du har hatt en fin søndag!!

klem

Tone Yvonne sa...

Åja, gratulerer med ett års bryllupsdag i går!!!

Kjempefine bilder :o)

Anne sa...

Hei, igjen! De apene så jeg ikke : ) Så fine de var. Det var morsomt å treffe deg. Kos deg videre! Nå skal jeg kose meg med bloggen din. Klem fra Anne

Anne sa...

Forresten, kaller du deg Krusedull eller Blesscount?

Anonym sa...

Gratulerer med 1 år som kone :)

Veldig fine apekattar! Dei kleshengarane skulle eg gjerne likt å kopiere. Ser for meg eit samarbeid mellom meg, pappa og ei stikksag...Hm...Det er jo lov å drøyme!

Ha ei finfin veke!