4. aug. 2008

Fargerikt for symaskinen


Dette har jo nesten blitt en reiseblogg ser jeg. He he! Det er det egentlig ikke... ikke bare. Men å kunne få reise og oppleve så mye fint er jo en stooor velsingelse. Så jeg teller med den! Andre velsignelser er skaperglede og inspirasjon. Dette er noe av det jeg har lyst til å sy! Og så vil jeg prøve å sette bilde på nett jeg har sydd, slik som flinke Miamor har gjort!

Disse søte tingene har jeg funnet på Etsy. Egentlig skal man vel kjøpe... kremt... Men inspirasjon er mer aktuelt for meg etter en litt dyr shoppingtur.... Den øverste uglen er laget av "Gumdrop" og den andre av Strawberries and cream (som jeg ikke fant igjen nå...). Smekken er laget av sweetdarlinranch, så mye fint! Lur gave til nybakte foreldre?

2 kommentarer:

A home far away sa...

Oj så många fina saker, färgrika och härliga.

Ha en fin dag
/Gunilla i Singapore

Ann Helen sa...

Så kule ting! etsy er en skikkelit skattekiste!
Koser du deg med ferie ennå, eller har den ubønnhørlig tatt slutt?