14. juli 2008

Gjesterom

Har hatt gleden av å re opp til gjester to ganger allerede i sommer. Er godt fornøyd med IKEA-sengen, som også kan dras ut til dobbeltseng. Og det var det akkurat plass til på vårt lille gjesterom/kontor. Rommet er ikke så bearbeidet, men har hvertfall fylt det med noen ting vi er glad i: blomstret sengetøy som jeg fikk i gave av en god venninne (elsker mønsteret fortsatt), Fødselsdagskalender fra Blafre, Tildabokser, Kurver og ikke minst det store MALERIET av ELSE MARIE JACOBSEN (med tekst i bakgrunnen: "i begynnelsen var Ordet..."). Vanligvis har vi blått sengeteppe og puter på sengen da..., slik:

9 kommentarer:

Gunhild sa...

Hei!! Flott rom. Jeg ble litt satt ut av maleriet. Det er helt fantastisk og jeg lurer på hva du har på veggene i stua, siden dette har havnet på gjesterommet :)

prinsesselinn sa...

Hei pådeg.
AWARD til deg på siden min.
ha en fin dag...

fru vims sa...

stilig gjesterom, jeg tør ikke ta bilde av mitt...det er døpt om til roterom :o


se på bloggen min... innlegg til deg der ;)

Fabrikken sa...

Så fin gjesteseng dere har, akkurat lik vår nyinkjøpte :) Holder på å innrede i kjellerstua til gjestesoveplass vi, og skal testet første gang etter helgen :)

Klem fra nr. 5

♥ H@rmoni ♥ sa...

Kjempeflott gjesterom!
Det bilde så jo råstilig ut og det skjønne blomstrende sengesettet var jo helskjønt!
:O)

Jorunn sa...

Dette var et sommelig og trivelig gjesterom. Jeg falt også pladask for bildet på veggen! Helt nydelig :0)

Ann Helen sa...

Så fint det var - bildet var nydelig, og så likte jeg så godt veggen med hyller og bilder. Velkomponert:)
Har ikke hatt noe gjesterom før vi, men får et nå!! Jippy! Gleder meg til å ha et disponibelt rom til, tenkte å bruke det til kontor/syrom også. Deilig å kunne ha symaskin og prosjekter stående over litt tid uten å måtte rydde for hver gang jeg skal bruke det.

Vibeke sa...

Så koselig gjesterom,gjestene dine koser seg nok hos deg!Så utrolig lekkert maleri,falt pladask for det.Har selv gjort om et roterom til kombinert gjesterom og hobbyrom,kjempekjekt.Storkoser meg når jeg er innom bloggen din(og det er ofte).Har skaffet meg egen blogg for ikke så lenge siden så hvis du har lyst så er det koselig hvis du titter innom.Fortsatt god sommer :0)

Jorunn sa...

Hei! Fint om du kan sende meg adressen din, så skal jeg sende deg en pay-it-forward-gave :0)
Min mailadr: tommmar@online.no