15. mai 2008

Provence, Je t'aime!




Nå er vi tilbake i hverdagen etter herlig helg i pittoreske Provence! Ooooo så betatt jeg ble! Her er et lite utdrag i bilder. Vi hadde jo bare 4 dager der nede, så det ble mest som smaksprøver å regne, på et område jeg mer enn gjerne besøker igjen! Bildene er utsnitt fra ulike landsbyer vi besøkte, bla. Lourges og Tourtour! Mer følger! (Selv om jeg ikke fikk så mye tid til å knipse bider heller)!

Ps: takk for gode tips, gode ønsker og hyggelige kommentarer! Gleder meg til jeg får mer bloggetid, og kan svare dere!

3 kommentarer:

micano sa...

ååå det så skikkelig deilig ut!!! :-)
Si ifra om du vil på en jentetur dit da. hihi ;-)
klem m

Lappesola sa...

Vakre bilder fra verdens beste feriested.
Hilsen frankofile Lappesola

Sologbolig sa...

hei! Kan tenke meg at du har hatt det flott her ja. Provence er bare heilt herlig, har vert der mange ganger, og reiser igjen og igjen..... Ha ein fin kveld, kos deg med Provenceminner!!