30. apr. 2008

Bryllupsinvitasjon

Vi er invitert i bryllup til helgen, og gleder oss. Fikk en søt invitasjon av paret, men vet ikke om den bør vises her. Viser i stedet invitasjonen som vi sendte ut til vårt bryllup. Begynner å bli et år siden vi lagde den (håndlagde) allerede. "Kjærleik er å vilja vel", synger Gåte, og det var vi enige i! Det er forresten Knut Buen som er opphavsmannen til sangen. (Bildene ble dessverre ikke så bra, ikke alltid lett å få til fotograferingen i en fei...)
Presisering ang. "håndlaget": skriften "kjærleik er å vilja vel" er kopiert opp, men hjertet i midten er stemplet. Gullhjertene er håndtegnet. Litt hjelpemiddel ble det altså brukt.

7 kommentarer:

janne - kathrine sa...

Så flotte de kortene var! Mye finere enn ferdigkjøpte invitasjoner. Likte så godt fargene på det og ordene dere hadde valgt.

Ellers så kan jeg dessverre ikke se noen glede i denne klesvaskingen - det er og blir et slit og pes :-) Trodde det skulle bli mye klesvask når datteren min var liten - med gulping og søling av mat etc., men der er når de begynner i barnehage og er ute i all slags vær og vind at man skjønner hva MYE klesvask er ;-)

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

fru vims sa...

så flotte invitasjoner! :)
Vi skal invitere til hagefest i sommer, da vi kun hadde nærmeste familie med i bryllupet vårt.
Jeg har planer om hjemmelagde kort (vi får se hva vimsemannen blir med på ;)
Da skal vi jo selvfølgelig bruke et bilde fra bryllupet... et morsomt et, om jeg får vilja mi...vimsemannen er litt mer konservativ, les kjedelig...

tenkte forresten på deg i går da jeg skulle treffe ei venninne...gikk forbi trær som nettopp hadde blitt felt...det lukta deilig av sagflis og da jeg så haugene rundt stubbene kom jeg til å tenke på bildet på bloggen din :) hadde ikke tid til å se etter, men de var sikkert formet som hjerter ;)

Design-Shimmer sa...

fin side, sprek variasjon.

Rosa sa...

det var ein flottt invitasjon! Flott med personlege ord, og utforming.

Tante Mimmi sa...

Hei! Må le litt av dåke to! Vims og krussedull, for...dåke tar klesvask for to (!) Her er det verken sjarmerande eller sortert etter fargar..
Her er og blir klesvask grusomt! (unnskyld!)Og som Trønderpia snakka om når ho pakka ned. Der skulle dei hatt eit skift til å gå med og eit til vask! Good ide!
Det er ein grunn til at eg ikkje legg ut så mange bolig-bileter- det er jo alltid ein sur sokk eller ei smikke med spagetti ...som snik seg med! Akk,ja! Dei fortel meg at eg vil sakne det.
(Dette vart langt og utbodert! Sikkert fordi eg ligg under dyna og IKKJE kan gjere noko som helst med den voksande klesvasken..)
Gooood helg!

Tante Mimmi sa...

Kremt, kremt! Eg vart for sjølvoppteken her...den eine tanken tok den andre.. Men eg skulle sei: NYDLEGE invitasjoner! Og så lurte eg på..Har du skreve på dei for hand??????? Det var så jamt og fint! smil!

Miamor sa...

Ja kjærleik har med viljen å gjøre,,, det er mye visdom der.... Ha ei fiin helg med mykje kjærleik og god vilje... Kos dere i bryllup : )