29. jan. 2014

Usaklig ønske ble virkelighet


Før jul skrev jeg om noen usaklige ønsker. På januarsalget til Home & cottage gikk liksom det ene ønsket plutselig i oppfyllelse, da jeg fikk meg to "liksom-Thonet-stoler".

To andre saker jeg er ekstremt takknemlig for om dagen:

1) Helsen min har virkelig, endelig blitt bedre. Trenger ikke lenger kalle meg "utbrent".

2) Jeg har en ubeskrivelig god, raus og omtenksom mann. F.eks merket jeg en morgen denne uken noe romstering ved hodet mitt. Det viste seg at han var i ferd med å sette opp puten sin som en skygge for nattbordlampen sin, slik at han kunne gjøre sitt uten å vekke meg (står alltid opp leeenge før meg, hihi.) Da jeg ble våken nok til å kommentere dette, og takke ham for den rørende gesten, sa han: "det gjør jeg hver dag, det!" -tydeligvis med så stort hell at jeg ikke har merket det før nå.

  
Ønsker deg også en positiv overaskelse eller to!




Ingen kommentarer: