10. jan. 2014

januarfølelse...



Skal innrømme at det føltes litt som dette å komme igang med "Hverdagen 2014":

"Du vet at du må, du må videre nå
Stå opp til en ny dag
En mørk, men hvit dag
Ta et valg
å, å 

Ikke vent et sekund
Ikke sov en time
Ikke tvil bare gjør
Og jeg sa; hodet hjertet eller magen
Hodet hjertet eller magen
Hvor får jeg beskjed, hvor får jeg beskjed?
Hodet, hjertet eller magen


Men, fortsett, bare fortsett, bare gjør det du skal gjøre
Ikke la deg distrahere, det er store ting på spill
Du tenker alt for mye og du lytter alt for nøye
Du har glemt hva du skal lytte til
I går var du sikker, du hadde lagt en plan
En plan om et arbeid en by og en mann
Om natten er alt lett, men denne hvite morgenen er den
Mørkeste du har sett"



Men dagene blir lysere og lysere!!
Og jeg er godt i gang med å gjøre ting jeg har lyst til (har fått "krysset av" noen punkter på listen litt lenger ned i kolonnen til høyre), og nyte livets gode sider! 
F.eks helg og fine mennesker i livet mitt, og utsikter til frokost på sengen igjen i morgen.

Lag en god helg du også, da!








Ingen kommentarer: