25. jan. 2014

Around the world in 12 months









Ble så glad da jeg kom på at jeg hadde denne liggende. Kjøpte den i NYC i november, og la den vekk siden det jo ennå ikke var 2014. I går kikket jeg i den fine nettbutikken til Mokkasin, og tenkte "ååå, ønsker meg et sånt New York-print" og *ding* da kom jeg på det! Frem med den vakre kalenderen fra Rifle Paper Co., som jeg kjøpte på Anthropologie ved Rockefeller Center. Januar har selveste NYC som motiv, og nå rekker vi heldigvis å nyte det noen dager før vi blar om.

Og, ååå, den som kunne reise til Paris i april. Men i september reiser vi i hvert  fall til Berlin og i Juli til Køben. Wanderlust, ja.

De fine månedsmotivene er trykket på vakkert, tykt akvarell-lignende papir. Og jeg liker det hele så godt. (iPhone-bildene yter det jo lite rettferdighet, men….) Den får stå på kjøkkenet så vi ser den ofte, til jeg eventuelt kommer på en bedre plass. Og når året er omme kan jeg jo ramme inn printene. Er det ikke herlig når man finner ut at man har noen skatter liggende? Litt som å finne en 500-lapp i lommen når man tar frem vinterjakken, bare vakrere.

God lørdag! 




1 kommentar:

KKvinneblogger sa...

ÅH, sååå fin kalender! :)