6. des. 2012

Luke 6 : ★ star of wonder ★




Sufjan Stevens : Star of Wonder

En Sufjans-låt til. Sangen står egentlig godt alene, men så er jo denne lille snømann-filmen sjarmerende også. Så da ble det 2 snøfnugg i en smekk! (Selv om de ikke egentlig hører sammen.)

Og så har jeg noen ting jeg skal kose meg med via NRK.no. Kanskje liker du noe av det også? Kanskje har du ikke tid, i julestria, eller kanskje er det godt å sette seg ned å puste litt med lett underholdning..... *kanskje*.

Her er i hvertfall listen (m/ linker) over hva jeg skal nyte sammen med en kopp kakao eller 3 (på havremelk) :



Radioresepsjonens julepostkasseshow (ikke for barn, nei)


Og så skal jeg samtidig være glad for følgende "selvfølgeligheter": 
- at jeg har en frisk Mac og et internett som fungerer akkurat nå. Det er jo mye kjekkere enn når det fusker! 
-at jeg i bytte med lisenspenger får tilgang til sånt.  
- at hodet er i form til å se og høre, og sansene intakt.


Ha en fin en!
ps. hvis noen hadde problemer med å se geitevideoen under her, så er det kanskje fikset nå. ;)



.

Ingen kommentarer: