15. feb. 2011

KJEKKEBRØD (supergode)


Av og til kommer ordspillene veldig av seg selv. Ved en feil kom jeg til å si "kjekkebrød" her om dagen. Men det var egentlig ikke så dumt i dette tilfellet. Krusemannen og jeg har nemlig bakt oss en stor porsjon av  disse verdens beste kjekke-knekke-brød, med deilig smak av soltørket tomat. Oppskriften finner du her, på Sana Bona. Og de kan sikkert stekes i vanlig ovn.


På  den lille etiketten på Yogi-teen står det:

 "We can learn from a tree, how to live in ecstasy".

Kanskje det er noe i det? Trærne bekymrer seg ikke og stresser ikke, de bare ER. De nyter solen og frisk luft. Og de springer ut i blomst, når den etterlengtede våren kommer! Jeg gleder meg skikkelig til det.


Jeg har forresten begynt på en matblogg. Den er basert på mitt "nye" kosthold uten hvete, egg, melk, gjær og sukker (pga. matintoleranse). Link til "Kruspersille" ligger på høyre side, under alle linkene "Bloggfavoritter" i denne bloggen!
.
...

1 kommentar:

Room of karma sa...

Härliga bilder du bjuder på!
Gillar din blogg!
kram CC