14. feb. 2011

Dårlig dag på jobb. Hjelp meg, Kähler!


Jeg har hatt, ikke bare én skikkelig dårlig dag på jobb i det siste, men minst to eller tre! Grunnen er rett og slett at minnepinnen min (på 1 GB) plutselig var ødelagt! Og jeg hadde forsømt å ta "backup"! Så alle mulige oppgaver og planer jeg har laget de siste ukene (og til og med månedene) er vekk! Oh noooo !!!

Heldigvis går det litt raskere å lage ting gang nummer to, for jeg husker litt.... og ideene er der. Ja,ja.
To ting er hvertfall sikkert:

1. Jeg må få rutine på å ta "backup" - og dessuten lagre det meste på harddisk.
2. Jeg må få meg ny minnepinne. Og da har jeg selvfølgelig mest lyst på en sånn herlig keramisk fra Kähler!


Dessuten er det er godt å tenke på at jeg skal trene etterpå, og komme hjem til ferdig middag. Takket være snill mann!
.

3 kommentarer:

linn sa...

oh my! kjenner eg blir småstressa berre av å lese dette!

bra du tar det med godt mot :O)
syntes du fortjener ein slik frå Kähler :O)

fin dag til deg

RumahKami sa...

Å nei, så kjedelig når sånne ting skjer. Håper du husker alle oppgavene nå, lykke til så mye. De minnepennene er bare så skjønne.

Har lest bloggen din en stund, forresten.. kjempe fin blogg du har :)

Anonym sa...

Huffda, dette var ikke gøy! Men godt du har klare tanker om veien videre - lykke til!! Mammaklem :)