27. feb. 2011

Havrekjeks

Foto: Blesscount

Havrekjeks og te i Mano-kopp! Nytelse på feriens siste dag.
Kjeksene er 100% naturlig, og ikke søtet med noe annet enn tørket frukt. Bakt etter denne oppskriften på Sana Bona 
(Igjen: kan sikkert stekes i vanlig stekeovn). Enkle og raske å lage synes jeg.

Nyter også solstråler i vakkert vinterlandskap, og at jeg ble vekket av frokostinvitasjon fra mannen. Han hadde laget kjempegod havregrøt til meg, og kaffe. Snille, gode kjærstemannen min. Det blir mye "havresekken" i dag, men det er vel bare bra når en litt hard treningsøkt står på planen. Opp av sofaen og ut i sola nå!



.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Å de så skikkelig gode ut. Så koselig du beskriver mannen din:)
Klem Anki

Eijla sa...

Så lekre havrekjeks! Mm jeg fikk noen deilige hjemmelagede knekkebrød i gave i går, kom på dem nå når jeg så innlegget ditt. Nå skal jeg kose meg! Takk for inspirasjon!

Camilla Jørgine sa...

Ser nyyyydeleg ut! Skal prøvast :)

Klem Cam

Gunhild sa...

De så skikkelig gode ut! Må prøves ja. Elsker havre selv, jeg :) Og lekker kopp, med god te i også ser jeg ;)

MøbelPøbel sa...

Så fantastisk deilig ut! Disse må jeg prøve meg på:)
God trenings!