2. sep. 2010

Helgedrømmer


Varm drikke på verandaen i klar ettermiddagssol
♥ Tur i marka, med kjæresten i én hånd og eple i den andre (sol her også)
 Sove lenge (noe London ikke bød på)
 Titte på sykkel på salg (og kanskje kjøpe)
 Spise lunsj i byen (i sol)
 Prøve en ny middagsrett
 Sy litt
♥ -eller strikke
 Gå på kino
 Lage frisk og deilig juice
♥ Bruke de myke strikkeplaggene jeg kjøpte i London (i sol)
♥ Lage glutenfri liksom-eplekake!
    Værmeldingene og signalene fra Krusemannen er positive, så drømmene kan fort bli virkelighet!


    Bilder viser glimt av verandaen, en tur i nærmiljøet, samt wrap med spinat, vårløk, soltørket tomat, avocado og saus fra Heinz med soltørket tomat.  (Wrap'en har jeg ikke kunnet spise selv siden jeg fikk påvist matintoleransen, men unner andre den opplevelsen. Et tips altså.)


    Ønsker deg god helg etter hvert!





    6 kommentarer:

    Åshild - prydeligbloggen sa...

    Å, det hørtes ut som en helg å bli glad av!

    stjerneglass sa...

    Tidlige høstdager er jammen ikke ikke feil, nei! Høres ut som en lur plan!

    Allis i Eventyrland sa...

    Så koselige bilder :)

    Silje Silje sa...

    Selvfølgelig er det greit med link! Bare kjekt det! :-) Og kult at du får nytte av oppskriftene.

    Camilla Jørgine sa...

    Nydelege helgeplanar og noko eg absolutt unner deg!!
    Eg har hatt London-hangover heile veka, så no er eg overklar for helg :)

    Nyt alt det gode, fine du!!

    Klem Cam

    mimmi-leone sa...

    Ønsker deg en deilig helg!
    Med alt det koselig du skal gjøre!

    Matintoleranse er kjedelig, og veldig mange har det.

    Hilsen fra Mimmi-leone