27. sep. 2010

Hoppende glad



Takket være mannen egentlig (igjen), så har jeg blitt hoppende glad på en mandag.
Det kan skje når man kommer sliten (for ikke å si utslitt/ kaputt) hjem fra det heseblesende arbeidet (1000 lærerballer i luften), for så å få superduper omsorg. Han laget juice med oppkvikkende ingredienser og i tillegg en styrkedrikk servert sammen med en porsjon oppmuntring. Derfor klarte jeg å komme meg på trening. Og trening, det fører ofte til det motsatt av hva man tror. I stedet for å bli mer sliten FÅR man energi, og blir avspent. Så da ble jeg hoppende glad. Og i mens hadde han jammen ryddet og laget vidundermiddag også. Dermed ble det enda et innlegg om en slik "blessing".

Ønsker dere også gode hverdager!


Imagecredit:
1. Kløver, her
2. Microonda Flickr, her

6 kommentarer:

Tante Mimmi sa...

Fantastisk!
Del i veg! ...eg hoppa over treninga i dag, no angrar eg! Det skal eg hugse på!

Camilla Jørgine sa...

Gooood lesning! Og kva har vi gjort for å få slike gode menn!? Blessings i fleng!

Klem Cam

Anonym sa...

Så bra Krusemannen din er så god! Hils han masse - og gutta på skolen! Klem fra Beate

Room of karma sa...

Är ute på en blogging runda och fann din jätte fina blogg!
Skön blogg, jag kommer igen!
kram CC

Anonym sa...

Tusen takk!
Jeg snublet over bloggen din helt tilfeldig (?) idag. Og selv om det regner katter og kaniner ute, fikk jeg varmt solskinn i sjelen av dine herlige og livsbejaende tanker og betraktninger. Og sitter nå og føler meg "truly blessed". Den følelsen skal jeg kose meg med resten av dagen og uken. Takk nok en gang - du har fått en ny stamgjest!

Klem fra Anne-Jorunn

mali-mo sa...

Heldige vi som har verdens beste ektemenn ;)

Ønsker deg fine dager!