5. des. 2013

Usaklige ønsker






 1 /  2 /  3 /  4 /  5 /  6


Hvis jeg overhodet ikke skulle ta praktiske eller økonomiske hensyn hadde jeg ønsket meg dette. Men dette er ting jeg f.eks. ikke trenger eller ikke har plass til. Og New York-plakaten er så vidt jeg skjønner utgått. (Men den med bygninger finnes, og den ønsker jeg meg på ordentlig!). Dessuten synes jeg det blir litt drøyt å gi så mange tusen for en veske, selv om den er finest. Men det er en morsom ønskeliste å lage.

New York poster av David Ehrenstråhle
Chemex - kaffebrygger
Stavparket-gulv
Kubus by Lassen
Pledd (f.eks fra Bloomingville)
Kakkelovn
Céline Phantom, eller Luggage Tote 
Thonet stol




3 kommentarer:

Anaruh sa...

Jeg vet ikke hva den vesken fra Celine koster (men den er utrolig stilig!!!), men jeg har selv en Mulberry Bayswater til 7-8000. Den er jo dødsdyr, og det er bare en veske, men dersom jeg begynner å regne på timesprisen tror jeg vi nærmer oss null. Har brukt den hver dag i over to år nå, og elsker den like mye hver dag.

Hadde jeg kjøpt en billigere veske, kan det hende jeg hadde unnet meg å bytte den ut oftere, og dermed til sammen brukt både mer penger og "mer miljø" (energi, bruk og kast etc). Denne kan jeg ha i årevis, og det synes jeg forsvarer den høye prisen. Litt i alle fall...

Anonym sa...

Det er lov å ønske seg :) Mammaklem

Camilla Jørgine sa...

Eg slår eit slag for usaklege ønsker, heia heia!!