10. aug. 2013

Sommergleder




1- 4: Karen Blixens museum, København. 
5: Louisiana museum of modern art, København.
6: 1 av 3 jazzkonserter - denne gang Charles Loyd, København jazzfestival. 
7 - 12: inderlig vakre Innerdalen


Jeg har tatt et herlig stort skritt i riktig retning på bedringens vei. Jeg har fått reist rundt i både Danmark og Norge, og opplevd masse fint. I København, på Sørlandet, i nord-vest og i Innerdalen. Skapt nye minner med mannen, familien og venner. Det er ikke noe å ta for gitt, har jeg skjønt.

Med god hjelp fra kjærestemannen min kom jeg meg til og med opp på fjellet, hvor vi gikk og overnattet i overveldende, vakker natur (hvor teltet vårt bare ble en liten rød prikk).

Med en så fin sommer bak seg er det helt greit at kveldene har blitt littegrann mørkere, og luften littebitt kaldere. Kjenner meg etter hvert klar for telys, tekopper og hyppigere blogging.

Håper du også har fått positive overraskelser og masse påfyll i sommer!





1 kommentar:

Dronninghuset sa...

VAKRE BILDER!!!!
ønsker deg en fin siste sommermåned og deretter høst.
klem TOVE