11. mai 2010

Tallerkenhylle, jeg også.



Våget meg på ett loppemarked i helgen, selv om jeg mangler det genet. Passer best til å titte og handle i ro og mak. På loppis blir jeg litt satt ut, og albuene upraktiske og helt butte. Prøvde meg først i tekstilavdelingen, men det varte bare et par minutter. Så ønsket jeg frisk luft. Ute stod møblene, og jeg husket at jeg ville kikke etter en hylle. Heldigvis var denne rød, så den klarte å få min oppmerksomhet. Vi fant hverandre. 20 kroner. Så var det gjort.

Er ikke så sikker på om den skal forbli rød. Men sammen med mitt nye papir fra Hay(Bogstadveien), så var det jo litt fint. Uansett fornøyd med resultatet av loppeturen. Kanskje holder jeg ut flere minutter neste gang.

2 kommentarer:

Åshild sa...

Bra jobba! :) Det krever litt tålmodighet og et skarpt blikk med loppemarked altså. Blikket har du jo!

Marlene sa...

Hehe, jeg kjenner meg igjen!
Jeg reiser på loppis med godt mot og masse tæl, men er fort ute igjen. det er noe med trengselen og lukta av gamle saker som kan bli litt for mye...
Hylla var knallfin!