22. mai 2014

Can't wait, Copenhagen !




1 / 2 / 3 / 4


Gleder meg mer, jeg. F.eks. til en uke i København i juli.
Tenk å få lov til å våkne på dette supersjarmerende hotellet på bursdagen sin!
Har siklet på "Central Hotel & Café" på Tumblr etc. leeeenge, men bare tenkt at det var "out of reach", i et land laaangt borte. Men så fant jeg ut her en dag at det er i Køben, OG at det er ledig mens vi er der! 
*klyp meg i armen* 
Hotellet består kun av det ene rommet i andre etasje der. Og man kan få frokost på sengen, levert av café Granola som ligger i nærheten.

Gleder meg også til å utforske denne delen av Køben, mot Vesterbro/ Fredreriksberg. Her ligger sjarmerende butikker som No. 40, Playtype, Mumuland og Designdelicatessen, kule steder som Lidkoeb og med Planetariet, Naturbageriet og Kødbyen i gangavstand.

Har laget meg et kart med sånt som jeg har lyst til i hele København med omegn, du kan se det her.  (Mange av "nålene" har linker til stedet, bare klikk på "ballongen" så ser du det. )





1 kommentar:

Anaruh sa...

Hvis du drar til Karen Blixen museet, ta deg en runde i havna like ved også. Superfint!

Og hvis du liker te, så er AC Perchs (i Kronprinsensgade, tror jeg) helt fantastisk! Heldige deg som skal til København!