8. feb. 2013

Februargleder



- definitivt lysere og mildere dager
- fastelavnsris og boller (og stolte, skjønne små i karnevalstøy)
- fuglekvitter (noe av det aller beste i hele verden)
- billetter til operaen neste uke (Flaggermusen, teppefall)
- at det finnes Yoga for utbrente (noe selv jeg klarer å delta på selv om jeg er i mitt livs dårligste form, og kjenner at øvelsene gjør godt)
- jeg treffer min fine familie ofte for tiden
- mannen min får meg til å le og kose meg selv om det er FEBERuar og mørke kvelder
- overnattingsbesøk av søt venninne (& more to come)
- iPad mini
- snart vinterferie på Oppdal
- gode nyheter




2 kommentarer:

Anaruh sa...

Så godt å se et innlegg fra deg igjen! Liker listen din kjempegodt, og er helt enig i alt som er fint nå.

Og så ble jeg litt nysgjerrig på hva de gode nyhetene er :p

Ha en riktig fin helg og god tur til Oppdal når den tid kommer!

stjerneglass sa...

Så bra med lyd fra din kant igjen!
Høres ut som du ikke har det så aller aller verst. :)
God helg!