2. jan. 2012

Peker videre



1  /  2

I dag vil jeg peke videre til fine Prydelig og den nye Prydkalenderen. Nydelig i bilder og ord! Kan lastes ned hos snille henne!

Likte så godt det som stod på januar:

"Eg hemnar meg på verda ved å seie at eg er fornøgd.
Alt dreiar seg i dag om å krevje sin rett, krevje meir, 
så eg har tenkt at det slemmaste eg kan gjere
er å vere glad og takksam." - Einar Økland



Vil også peke til Beautiful, som skriver fint om å ikke krige mot seg selv, men være fornøyd med den man er! At du f.eks. har kost deg i julen forandrer ikke at du er vakker og unik. Det er vel forskjell på å ha trening som nyttårsløfte for å være god mot seg selv, eller å gjøre som en kamp mot den man er?

.
.

1 kommentar:

Unknown sa...

Fantastisk vekt! :) Jeg eier ingen vekt i det heletatt - har aldri gjort. Denne burde flere hatt!! :)

Godt nytt år til deg :)

○ Beate ○