20. des. 2011

Juleferie



For en HERLIG følelse å ta juleferie (i solskinn + "melis" på bakken) ! 
Og atpåtil føle at den er velfortjent. 
Glad for å ha en spennende (noen ganger i overkant spennende)
arbeidsplass, og gode kolleger. 

Men (som Turte i Blåfjell sier): 

"Nå tenker vi ikke mer på det, i dag. 
Men i januar, da skal vi tenke på det."

Mannen ( I ♥ T) og jeg legger straks ut på minicruise til København.
Vi skal kose oss gløgg i hjel med litt julehandel 
(bare "kosehandel" - for gavene er ca. i boks), 
og lunsj på café Europa.

Feire ferien og hverandre.
Og så komme tilbake i god tid til å 
feire jul med familien.

Føler meg rød og boblende av glede
sm en JULEBRUS!

Ønsker DEG det samme!
 

4 kommentarer:

Camilla Jørgine sa...

Ah! God tur og håpar boblandejulebrus-kjensla varar heilt til Køben og ut i det nye året!
Vi skal vinke til båten frå kjøkkenglaset :)

Klemmar

Anonym sa...

Å, som jeg gleder over at dere nå får både ferie og juletur!Følger dere i tankene - helt til København!!
Julemammaklem

KKvinneblogger sa...

Høres fantastisk ut! Ønsker dere god tur! Med dagens innlegg på bloggen min ønsker jeg alle en riktig GOD JUL. Nå tar jeg bloggpause til over jul :)

fru vims sa...

koooos deg!! :)
god jul!

klem