20. nov. 2008

Verdens søteste pute


- og en til. Begge fra franske Mini Labo.

11 kommentarer:

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Ja var det inte fin konkuranse ;)

Vill du inte vara med da??

Njut kvällen

//Sessan

alvorada sa...

Ja, det var virkelig verdens søteste pute :)
Og verdens søteste sang!!! Aldri hørt den før, så jeg har alltid trodd at det var du selv som hadde funnet på det geniale bloggnavnet ditt :)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Kjempesøte :o)Skal ta meg en tur på nettsiden dems via linken din jeg nå!

Ønsker deg en fin kveld,
Klem

fru Pink sa...

Så utrolig søte!
:)

Mari sa...

Dåååån... De passer rett inn her hjemme :)

Persilja sa...

Ja, det var vekligen världens sötaste kudde!!!!! :D

♥ H@rmoni ♥ sa...

Å guriamalla så søte! Likte nr 2 kjempegodt!
Ha en finfin helg!
:O)

Tante Mimmi sa...

Vaaaanvittig søte! Å, endeleg veit eg kva eg kan ynskje meg til jul!!!!! Tusen takk!

Tante Mimmi sa...

...svarte...fransk! (ja, ja....der rauk den!)

Bak en Sky sa...

næææ....så fine;)

Anette sa...

Supersøte!! :-D